Gratis screening

Klacht

Snel naar

Ik heb een klacht

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet
tevreden bent over uw behandeling bij het Apneucentrum of over de manier waarop u bent
benaderd. Wij horen het graag als u ontevreden bent en vragen u om uw ervaringen en klachten bij
ons kenbaar te maken. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen en om onze kwaliteit te
verbeteren.


Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken medewerker, arts of het hoofd van de
afdeling. Er kan sprake zijn van een misverstand of wellicht hebben wij u iets niet goed uitgelegd. Een
gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Samen met de betrokken persoon kunt u een eventueel
misverstand bespreken en oplossen. Lost dit uw probleem niet op? Of vindt u het prettiger om er
met een ander over te spreken? Bel 085-1302174 of mail dan naar info@apneucentrum.nl

Vergoeding door elke zorgverzekeraar.

Vragen? Stel ze via WhatsApp

Deze site gebruikt cookies

Accepteren